Persbericht Interflon Bio Weld 15+

Interflon Bio Weld 15+, mens - en milieuvriendelijk antispatmiddel. Ontwikkeld om op een veilige en efficiënte manier aanhechting van lasspetters te voorkomen en veel na- bewerkingtijd te besparen.

Roosendaal, 4 januari 2010. Interflon, producent van kwalitatief hoogwaardige smeermiddelen introduceert een mens- en milieuvriendelijk antispatmiddel. Bij veel lasspray ’s komen door verbranding schadelijke dampen vrij. Medewerkers ademen ondanks afzuiginstallaties schadelijke dampen in. Interflon Bio Weld 15+ produceert geen schadelijke dampen. Op een verantwoorde manier kan aanhechting van lasparels/lasspetters worden voorkomen. Zo worden zowel de werkstukken als het laspistool en de werkomgeving minimaal vervuild. Interflon Bio Weld 15+ kan worden ingezet bij MIG/MAG, TIG, E-handlassen, Plasmalassen en Lasersnijden.

Interflon Bio Weld 15+ is gebruiksklaar, onbrandbaar en zuinig in gebruik. Het bevat geen oliën, siliconen en VOS en kan zonder gevaar worden ingezet op elke laswerkplek. Dit waterbasis product bevat snel biologisch afbreekbare componenten. Interflon Bio Weld 15+ is geschikt voor gebruik in de voedselverwerkende industrie en is opgenomen in de lijst door de NSF – A1 met nummer 142706.

Over Interflon

Interflon is wereldwijd actief op het gebied van het verlagen van onderhoudskosten en energieverbruik met behulp van smeermiddelen die de wrijving sterker verlagen dan gewone petrochemische smeerstoffen.

Verdere informatie:

Interflon Holland BV Tel: +31-(0)165-554511 (Roosendaal, NL) [email protected] www.interflon.com

Vragen? Neem contact op met ons kantoor in uw land.

Selecteer je branche